Reklamace a výměna zboží
Jsme velmi rádi, že jste u nás nakoupili a věříme, že jste s našim zbožím spokojeni. Pokud však dojde k situaci, že chcete zboží vrátit, vyměnit, nebo reklamovat, jsme připraveni vám jít v tomto naproti a vše v co nejkratším termínu vyřešit k vaší spokojenosti. Připravili jsme pro vás jednoduché postupy a formuláře, které vám pomohou každou takovou situaci zdárně vyřešit.
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
U nás zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí, a to nepoškozené.
Pro zdárné vyřízení vašeho požadavku je potřeba vyplnit jeden z níže uvedených formulářů a spolu se zbožím nám jej zaslat. Pokud bude se zbožím vše v pořádku, tak vám peněžní prostředky poukážeme na vámi zvolený bankovní účet, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Možnosti zaslání zboží:
Zásilkovna: pobočka iPhonek.cz, Mníšek pod Brdy, ID 21369
V případě, že budete zasílat zboží na výměnu a bude se jednat o důvod výměny ze strany zákazníka, bude zpětně doúčtováno poštovné, v případě důvodu na straně e-shopu neseme tyto náklady my.
Doručení na adresu:
iPhonek.cz, Alexandra Petrová, náměstí F. X. Svobody 37, 252 10 Mníšek pod Brdy (Česká pošta, PPL a další).
Formulář - odstoupení od kupní smlouvy
REKLAMACE ZBOŽÍ
Naše zboží je zcela nové od prověřených dodavatelů, přesto se ale může stát, že bude mít na první pohled nezjistitelnou vadu z např. z výroby, nebo dojde k jeho poškození při běžném používání. Takovou případnou situaci s vámi budeme řešit co nejrychleji k vaší spokojenosti, přestože na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní jsme zpravidla schopni reklamaci vyřešit obratem po doručení zboží do našeho obchodu.
Zaslání zboží v případě reklamace - reklamační asistent:
Zabalenou zásilku podáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny, pouze sdělíte kód: 91856510 a nemusíte se již o nic starat. Zásilka k nám v pořádku dorazí a je to zdarma.
Doručení na adresu:
iPhonek.cz, Alexandra Petrová, náměstí F. X. Svobody 37, 252 10 Mníšek pod Brdy (Česká pošta, PPL a další).
Pro zdárné vyřízení vašeho požadavku je potřeba vyplnit níže uvedený formulář a spolu se zbožím nám jej zaslat. V případě kladného vyřízení reklamace Vám dle domluvy buď zašleme nové zboží, nebo Vám vrátíme peněžní prostředky, a to do 7 dnů od sdělení kladného vyřízení reklamace zákazníkovi.